Через
красу до творчості.
Під
естетичною освітою треба розуміти
не
викладання якогось спрощеного дитячого мистецтва,
а
систематичний розвиток органів відчуття і творчих здібностей,
що розширює можливість насолоджуватися красою
і створювати її.
Б.М.Неменський
Творчий характер педагогічної професії визначається високою соціальною значущістю та неповторністю її
продукту – сформованою особистістю вихователя. Вихователь – людина - художник
у світі
освіти.
Майбутній педагог має збагачуватися власним культурно - естетичним
досвідом, виявляти активність, прагнути до творчого самовираження.
В Запорізькому педагогічному
коледжі забезпечується підготовка молодшого спеціаліста в галузі дошкільного
виховання в напрямку художньо-педагогічної підготовки з урахуванням видів професійної діяльності за
якими будуть працювати майбутні фахівці дошкільної освіти.
Спеціальні навчальні дисципліни є
складником циклу професійної та
практичної підготовки вихователя
дошкільного закладу з додатковою кваліфікацією ,,Керівник образотворчої
діяльності в дошкільному закладі’’
Особлива увага приділяється диференціаціїї,
індивідуалізації, варіативності навчального процесу, створюються умови для
творчого та професійного зростання студентів, з цією метою варіюються форми
практичних занять: ігри, вечори розваг, проектний та конкурсний типи заняття з елементами музейної педагогіки,
моделювання міні-занять з зображувальної діяльності.
Сферою набуття практичних навичок
педагогічної праці є створені нами театри-студії:,,Моди’’, ,,Фарби’’, ,,Народна іграшка” (керівник - викладач-методист вищої категорії
Л.А. Чуйкіна).
Таланти
студентів розквітають
буйним цвітом в сукнях з незвичайних матеріалів (целофану, дисків,
паперу) в створеному Театрі-студії. Усе бездоганно - від зачісок, makе up, body art , ходи
Королеви-Пензилівни і її помічниць – фарб до хороводу народних
іграшок. Все оживає як в казці: пензлик, фарби, народні іграшки, адже вони мають свій характер, настрій,почуття.
Окрім навчання налагоджене постійне спілкування студентів з
професійними художниками, народними майстрами, через проведення
майстрів-класів, екскурсії до музеїв, центрів
декоративного розпису Петриківки та національного музею українського
гончарства в Опішному. Під час екскурсій студенти дізнаються про історію видів
декоративно-прикладного мистецтва: від його зародження і до сучасного стану,
беруть участь у майстер-класах: розписах власних невеличких «шедеврів» та
створених власноруч глиняних виробів на гончарному
крузі.
Зусиллями викладачів студентам прищеплюють уміння творити.
До нас приходять школярі, а йдуть
сформовані особистості, які знайшли свій
індивідуальний стиль в творчості майбутнього вихователя та вміння
самовдосконалюватись .
|