Четвер, 23.11.2017, 03:29
Дошкільна освіта

 Каталог статей

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [5]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

сп.Керівник ІЗО

  





       Схема аналізу заняття  з зображувальної діяльності                    

      1.Вступна частина заняття:

Тип заняття:

Відповідність програмовому змісту, запланованому ходу заняття.

Як вихователь запропонував перейти від ігор   до занять?

Які методи і прийоми використовувались: (ігрова мотивація, психогімнастика, художнє слово, емоційне сприйняття образу зображення, звязок з образотворчим мистецтвом.

Чи дотримувалися етапи сприйняття і розглядання натури, репродукцій, слайдів, ілюстрацій, варіантів зразків вихователя.

Якість виконавського художнього показу вихователя (повний, частковий, схематичний, поетапний).

Чи використовувався момент закріплення етапів послідовності зображення(формоутворюючі вправи, релаксація в уявленні, практичні на     аркуші, в повітрі).

 

   2. Самостійна робота дітей :

Місце індивідуальної роботи з дітьми.

Прийоми направлені на самостійність, творчій   пошук в зображенні.

Як здійснювався контроль за виконанням мети   поставленої перед дітьми ( навчальної, розвиваючої, виховної)?

Як удосконалювались вміння і навички дітей?

Як і коли вихователь попередив про закінчення заняття ?

3.Заключна частина заняття:

Вибір місця для виставки дитячих робіт.

Пропозиції по варіантам аналізу (відповідність   темі, меті заняття, врахування вікових і індивідуальних особливостей дітей)

Активність дітей у оцінюванні результатів.

Оголошення про закінчення заняття.

Емоційність ситуації успіху.

Варіанти аналізу дитячих робіт. 

Дати загальну оцінку заняття.

Серед відібраних робіт виділити кращі та  пояснити чому.

Запропонувати розповісти про роботу, яка подобається.

Запропонувати розповісти про роботу, вказану вихователем.

Запропонувати знайти роботу, схожу на зразок

Знайти дві різні роботи.

Знайти схожі між собою роботи.

Знайти роботу з помилкою.

Знайти незакінчену роботу.

Розповісти про свою роботу.

Запропонувати знайти роботу схожу на натуру

Відібрати роботи з гарним поєднанням кольорів.

Відібрати роботи з характеристикою настрою       образу  (веселе, сумне, кумедне, лагідне).

Колективний аналіз виконаних робіт ( березовий гай, хоровод , вистава акторів тощо)

                                        Бажаю успіхів   Л Чуйкіна

Категорія: Мої статті | Додав: Lusitte58 (22.11.2009)
Переглядів: 1116 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: